This post was deleted for the following reason:
Unapproved in three days ()It has been reviewed by 18 approvers.
Resized to 65% of original (view original)
Artist's commentary
HUNT or DIE!
狩るか、死ぬか。それが私の人生!
本日出来立てほやほやのエチャ合作です。キャラ絵や文字はエチャ絵そのままで、周りだけ好き勝手加工させていただきました。
本日のハンティングメイトは次の通り。
■凶音リン:ももぱん ■よっこらリン:nikerabi[user/304812 »] ■鋼音リン:残飯時[user/11685 »]
めっさ楽しかったです。

Leave a comment